8 juni 2011

Hmm kanske en aningens mer doku..

Är inne i en intensiv pluggperiod, sista för terminen tack och lov. Jag har märkt att min tv-serie smak ändras den här gången när blivit lite för mycket tryck i tillvaron. Den drar mer åt dokusåpahållet än vanligt.

De senaste två veckorna har jag tagit mig igenom Dru Paul's Drag Race på tv4play-jakten på nästa dragsuperstjärna, en maratonvisning av något som heter Tough Love som går ut på att ett gäng tjejer ska hitta den rätte med hjälp av en datecoach och börjat titta på "Hjälp jag var en tonårsstjärna"- gamla tonårshunkar från 80-90-talet försöker göra comeback. Anar ett blogginlägg om manlig objektifiering i den sista.

Jag börja undra om det kommer slå över till totalt pretto efter den sista tentan på lördag? Bara polska konstfilmer, smala dokumentärer om utdöende folkkulturtraditioner och filmade teaterpjäser. Hmm får vänta och se antar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar