30 maj 2011

Mr Fry

Den senaste tiden har lite nyheter om en av mina absoluta favoriter Stephen Fry dykt upp. I helgen publicerade Financial Times hans intervju med Lady Gaga och han är klar för rollen som Master of Laketown i "The hobbit". En roll jag känner på mig han kommer göra utmärkt. Och när jag läser den här biten ur Lady Gaga-artikeln som jag påminns om hur bra han är på många sätt. Jag skulle faktiskt kunna tänka mig att bli honom när jag vuxit upp

 "I am not claiming that Lady Gaga and Steve Jobs are the most important figures in the world and that everyone else can go hang, it is just that … well, some people light your fire in a very special way and I am past the age of caring how good or bad that might look in the eyes of the world."





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar